
Het project Aan de Bosrand van Bolton Bouw en Ontwikkeling was voor ons een echte leuke uitdaging. Het project startte met een Pre-Sale, en vond plaats in de tijd met de strenge Corona maatregelen. Dit vroeg om een andere werkwijze en flexibiliteit.
Er werd een Drive Thru evenement georganiseerd, maar geïnteresseerden konden ook een afspraak (binnen een bepaald tijdsblok) maken met de makelaar.
Het was van groot belang dat bezoekers goed geïnformeerd werden over de getroffen maatregelen, de nieuwe werkwijze, en de routing op het terrein waar de Drive Thru plaatsvond. Deze informatie werd vertrekt via de voorloopsite. Via deze site konden bezoekers ook hun afspraak inplannen.
Op de avond van de Pre-Sale veranderde de voorloopsite naar een complete site met woninginformatie en konden bezoekers live chatten met de makelaars. Ook deze functionaliteit werd op de site door ons ingebouwd.
Voor dit project verzorgden wij: de projectnaam, beeldmerk, tekst, ingerichte plattegronden, brochure, voorloopsite, projectsite, beachflags, signingsborden, advertentie, informatiepanelen, social media posts en bouwhekdoeken.
BOLTON PLANONTWIKKELING
VERGEER PLANONTWIKKELING
BOLTON PROJECTONTWIKKELING